5 квітня 2018 р.

"Я здоров'я збережу - сам собі допоможу"



      Для будь-якої людини найцінніше – це її здоров’я. Нічого не може зрівнятися з цим даром, подарованим нам природою. Проте, стан нашого організму залежить не тільки від щедрот природи, дбайливо ставитися до свого тіла зобов’язаний кожен з нас.  
      7 квітня світова спільнота традиційно відзначає Всесвітній День здоров’я. Слід сказати, що цей День відзначається вже досить давно, починаючи з 1948 року. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження.   
       Учні 2-В та 3-В класів  відзначили цей день по особливому. Вони здійснили екскурсію до спортивного комплексу "Металург".У цікавій формі Ринькевич Марина Василівна розповіла про історію створення комплексу, її засновника та відомих спортсменів Побузького.  Школярі продемонстрували майстерність і талант у спортивних танцях та аеробіці.Мета заходу - залучення школярів до рухової активності, систематичних занять фізичною культурою та пропаганда здорового способу життя.
       Будьте здоровими, сильними, дужими!

                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               
                               

Немає коментарів:

Дописати коментар